Powered by Jasper Roberts - Blog

uppdateringar

Hallå.
Den här helgen har det varit lite svårt att uppdatera er! Sorry. I lördags tog vi tåget till Malmö och gick och mös på stan i solen. R köpte en ashet skjorta och vi drack kaffe på Nesta och kollade in folk.Lovely att sitta i solen och bara njuta.

Sen mötte vi upp systern och hennes kompisar för lite ljuvlig lunch på "Bullen" - köttbullar och potatispuré så jääääääkla gott!!!! Och en mittpådagen öl till det. Ljuvligt.

En promenad i solen, en glass på en bänk och sen dusch och ombyta inför kvällens fest.

Vi var på den vackraste gården mitt i ingenstanns och firade de fyra jubilarerna. A var sockersöt i sin klänning, tyvärr hamnade jag på en ruggigt dålig placering och hade en relativt tråkig middag -förutom talarna som var jätteroliga denna afton. Och toastmastrarna höll igång oss (min syster var en av dem -asläcker i en svart klänning). Stackars R var lite sjuk och jag var också lite  hängig så vi beställde taxi hem till halv ett. Nattinatt i tid helt enkelt.

Idag gick  vi upp i tid och tog 09tåget mot Stockholm. Vi är rätt hängiga båda två så vi sov mest  på vägen upp. Och delade en lasagne. Jag tycker x2000 är lite mysigt.

OCH mina damer och herrer -idag har vi varit på vår första salsalektion på salsakursen! Vi har lärt oss grundstegen och det gick jäkligt bra faktiskt så vi fick redan idag lära oss första snurren -salsa kommer nog vara jättekul att kunna dansa!! Dock blev vi jäkligt bersvikna för vi hade ju anmält oss dit (eller rätt av sagt så hade till och med R gett mig detta i present) för att vi skulle göra något kul TILLSAMMANS, lära oss något nytt TILLSAMMANS, skratta över hur kassa vi är TILLSAMMANS -ja ni fattar?! Men läraren tyckte vi skulle skifta runt (med det sagt så var där tre tjejer för mycket så man fick dessutom stå själv ibland) så jag och R fick knappt dansa överhuvudtaget idag. Jag blev lack -jag och R gick inte dit för att gå kursen med andra! Vafan.

Nu sitter vi och softar, R jobbar lite och jag kollar på Gossip Girl. I love! SNART börjar det släppas nya avsnitt i USA! Nice.

Nu blir det slappekväll..

Ciao

Lite bilder:





Kommentera inlägget här: