Powered by Jasper Roberts - Blog

Shopping

Hejhej
Hemma igen efter pyttepyttelite shopping och lite rosé och öl. Mums!

Vi hittade superfina vinglas som vi båda ville ha som finvinglas på village... Tyvärr fanns de bara 3st. Vi ville ha sex, attans. Kan någon kolla om de finns i Malmö eller nått?


Jag gillar dem starkt. Stora och med silverkant. Snälla leta upp dem!!


Mina pinnbröd på grillen, idag var de ruggigt goda vill jag lova!!!

Sen gick vi till Berns salonger och tog lite aftershoppingdrink. Mums

Kinesisk öl, smakade ni dem mommi o poppi??

Kolla in discokulan!! Cool... Jag gillar de vita tygerna som hänger på Berns uteservering med.. Eller terassen som den kallas...

Sen gick vi till TGI Fridays och käkade en ljuvlig  barrätt med lite vin innan vi drog hem. MUMS

Baren

Uteserveringen innan det började regna..

Jag har gått hela eftermiddagen och kvällen i HMs fina klänning som man tyvärr ser rätt igenom...

Ser ni?! Ser ni mina trosor igeom?! Haha


Nu blir det nattmat och lite rolig tv,

Ses imorgon,
Natti
//J
erica:

kanske, inte riktigt bestämt mig än :)



vad är det du ska jobba med sen? :)

Kommentera inlägget här: