Powered by Jasper Roberts - Blog

En bra ledig dag (Lördag)

Pumphuset i Borstahusen
Hej,
idag har vi haft en underbar stranddag i Borstahusen. Vi körde och överraskade farfar i hans underbara sommarstuga och efter några timmar på stranden gick vi alla och åt lunch på Pumphuset. Jag åt fisk och mamma åt en fantastisk kräftstjärtsallad...

Efter lunchen somnade vi alla i olika högar. Alla förutom R som läste och läste om fortbollsEM. I sommar blir det nog en heeel del fotbollskvällar i Stockholm gissar jag..

Kinesiskt fotbad
När vi kom hem gjorde vi oss ett fotbad med mammas kinesiska fotbadskur.. Mmm, man ska alltid ta hand om sina fötter för det är trots allt de som bär upp kroppen hela dagarna...



Ikväll har vi grillat på altanen, pappa grillade helt underbart kött! MUMS! Och sen har vi suttit och skrivit om exjobbet. Så kul lördagskväll har jag.. Imorgon ska jag fortsätta skriva på det..

Just nu är jag sjuk, har precis kräkt lite på toaletten (jag låter sådär käckt pigg och glad men jag vill gärna poängtera för er att det är jag alltså INTE). Nu sitter jag bara och rapar och rapar inför mina stackars familjemedlemar.. borde nog gå och lägga mig istället..

Ses o hörs
//J
Kommentera inlägget här: