Powered by Jasper Roberts - Blog

morron!

Stöd min insamling på Rosa Bandet Stöd min insamling på Rosa Bandet Stöd min insamling på Rosa Bandet
Jag äter frukost med fötterna på bordet och kollar på Tv4 när de pratar om krisen i USA men hur bra vi kommer klara oss i Sverige. Jag lyssnar bara långt bort, mina tanker är någon annan stanns...

Idag skiner solen här trots att det ska bli grått av moln resten av dagen. Undra om regnet kommer hälsa på? Isf blir jag blöt om fötterna för idag ska jag ha mina små bruna mockastövlar...Jag vågar inte ha Acne stövlar när jag ska till gymmet för tänk om något snor dem.. Det vågar jag inte...

Idag ska jag ha min rosa, stickade kofta (som är tooookvaaarm!!!!) som jag köpte i fjol till förmån för Rosa Bandet. Den är söt och varm. Ja nu sa jag varm två gånger men jag ville poängtera hur vaaaarm jag blir i den.

Nu springer klockan iväg för mig. Måste stressa iväg.


Ciao
J
Kommentera inlägget här: