Powered by Jasper Roberts - Blog

phu! Tränat..

Hej!
Nu har jag kommit hem från jobb och träning. Snurr hit och hopp dit och snurr igen. PHU!! Jag är glad att jag kommit igång igen iaf!

Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat och det mesta har faktiskt varit kul idag. Tjohoo!

På lunchen sprang jag förbi alla de där tröjorna jag vill ha vill ha vill HA på H&M!! Måste köpa några i helgen -ja det är inget att diskutera jag bara måste!!

R är på jobbet, han kom och tränade men nu är han tillbaka och fakturerar lite.. Han kommer nog hem snart. Jag ville överraska med att ha bakat en kladdkaka (Känner att jag kan hejda mig mycket bättre idag än igår, haha) men jag hittar inte receptet.. Eller vänta jo nu kom jag nog på var det kan vara. Återkommer!

//J
Mom:

Blev värd på intensiven ikväll. Inte så mycket snurr men det snurrade bra i skallen på vägen hem efter allt pump!

Kommentera inlägget här: