Powered by Jasper Roberts - Blog

Ett hav av folkkaos på Bromma...

Jahapp. Då sitter man på Bromma i ett kaos av förseningar på Bromma. Än så länge är inte mitt plan som ska avgå 20:00 försenat så jag håller tummarna för att det blir det första för dagen som avgår härifrån i tid, vad tror ni? Är det lite väl optimistiskt? De har öppnat en helt ny bar här på Bromma, den är liiiite för liten i detta folkhav kan jag väl säga men jag hade turen att få tag i ett bord, phu. Nu börjar semestern!!!

Jag får väl erkänna att jag är lite trött efter lite häng här i baren... Eller kanske är det efter två jäkligt hårda arbetsdagar? Hrmm. Det ska bli jätteskönt att landa på skånsk mark och få åka hem till huset igen!! Imorgon blir det dock INGEN vila för jag och E ska mötas redan klockan åtta på morgonen för att dra igång dagen, hjälp vad det kommer bli hårt imorgon! Som tur de e vi tokladdade på att vara effektivare än någonsin, tror ni det går?

Nej nu måste jag nog försöka kolla om mitt flyg kommer lyfta om en halv timme och om jag isf ska boarda om nio minuter. HÅLL TUMMARNA!

Trevlig kväll!
//FrökenKajson
Linnéa:

Hoppas du har en trevlig flight och välkommen till Eslöf :D

Kommentera inlägget här: