Powered by Jasper Roberts - Blog

Hepp, hepp!


Hepp, hepp!

Gissa vem som ska se Sverige-Danmark live den 6 juni och vara med i Sveriges häftigaste nationaldagsfirande?! C´est moi!!! Jag har lyckats genom VÄRLDENS BÄSTA M på jobbet köpa ett litet gäng biljetter för marknadsvärde och det känns JÄKLIGT BRA SKA NI VETA!!! Gissa vem som är hjälten hemma i vår lägenhet nu då? Det bästa är att jag får tillfälle att förgylla min sambos vardag men jag kan dessutom glädja fyra andra människor som kommer bli tokglada för att de får följa med, UNDERBART!


Nu ska jag jobba med en massa statistik och lyssna på Ledin.


CIAO!
//FrökenKajson (som 1. Ätit en Nogger i eftermiddag, 2. Blivit mobbad av söta Å för min skånska dialekt (igen!) och 3. Fick lite vardagsmotion på lunchen när jag och M tog cyklarna iväg på lunchen! SOMMAREN ÄR LJUVLIG!!!)

Kommentera inlägget här: