Powered by Jasper Roberts - Blog

Er lilla husmor lagar mat igen..

Det här ser väl trevligt ut? Oj vad jag kan i köket!

Idag har vi kollat in 90210 och nu ikväll har jag kollat in lite underbara Gossip Girl! LOVELY! Det är inte bara serien och allt det där utan det är massor av vackra kläder och snygga outfits att inspireras av!

Nu är det Arn på tv, alla dessa filmer på canal + - I like! Men jag är sugen på att titta på lite mer Gossip Girl.. hihi.. Har tre avsnitt kvar på säsong 2... Nu ska vi äta lite Ben & Jerrys.. Min nya favorit är:
Mmmm

Veckans schema då:
Måndag: Jobba och sedan lämna tillbaka klänning på H&M och försöka hinna med Panduro och Intersport
Tisdag: Jobba och sen träna
Onsdag: Jobba och sen är det Rs tur att hålla i myskväll
Torsdag: Jobba och sen till Birger Jarlsgatan och Balettakademien för första klassen (hjälp!)
Fredag: Jobba och sen tar jag flyget till skåne där en kusinträff väntar
Lördag: Leta efter mer danskläder hemme och leka med mamma och pappa och sen blir det till att leka med heeela släkten på vår årliga släktkräftskiva. Ge mitt gudbarn sin födelsedagspresent
Söndag: Mer släkt! Vi spelar Familjeslaget på Vasatorp med Malmströms och äter sen middag och korar vinnaren för 2009 med vår pokal (förhoppningsvis jag då! Om jag kommer ihåg att ta med mina klubbor ner,haha)
(Måndag: Läkarbesök och jobb från skåne och lunch med mamma, sen tar jag tåget upp till Stockholm igen och jobbar på tåget på vägen upp... Landar och får träffa mitt hjärta vid 18 igen!)

Nu har ni koll på mig som vanligt! Återgår till Arn, hörs imorgon!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: