Powered by Jasper Roberts - Blog

Titta, hon lagar mat!

Heeeej,
Nu har vi gjort klart allt inför kvällen här, ska visa vår FANTASTISKA dukning senare men nu ska jag visa er något JÄKLIGT gott av allt jag lagat sen jag kom hem hit, Cordon Bleu! Hur kan man inte tycka om kött med mer kött och ost? :) Mums mums mums... Man tar bara en lövbiff som man smetar på dijon senap (om man tycker om det, jag skippade det) och saltar lite en lägger man i skinka och st och stänger igen det till ett litet knyte. (vik över ena kanten till den andra och nyp ihop sidorna). Sen doppar du varje bit i mjöl, sen vispat ägg och sist med ströbröd och stek den på svag värme! MUMS Säger jag bara!


Nu kollar vi på Victoria Secret Show och vet ni vad det bästa med det hela är? Att jag kan kolla in vad jag ska köpa när jag åker till USA i mars! Tjohooo!!

Nu ska jag ta en dusch och fundera på hur jag ska ha håret ikväll!

//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: