Powered by Jasper Roberts - Blog

Hårdag!

HEJ! Tack Selma!!!! Fick faktiskt flera positiva kommentarer om mitt hår idag! Men din värmde mest, tack!!!

Jag och R drog ner till stan och kollade in en ny soffa, den är svartare än vad det ser ut på bilden nedan...
Den är gigantisk, men vi har plats i vår nya lägenhet!!! Och sen var den superduper skön!!!
Efter att vi blivit lite smått förälskade i denna soffan så gick vi till NK och kollade in en ny skitsnygg kaffebryggare som vi ska köpa för presentkortet vi fick på nyår. UNDERBART! Väntar lite med att köpa den dock... När jag hade vinkat hejdå till R som skulle på hockey så råkade jag köpa ett par ljusa jeans och svarta knästrumpor... När jag provade jeansen så kändes de otroligt sköna så då misstänkte jag att jag borde köpa en storlek mindre MEN jag orkade inte prova. Så jag körde en chansning och köpte en storlek mindre och nu sitter jag här, iklämd i dem och försöka töja dem lite... Just nu hänger de på halva rumpisen när man sitter... Vi får se om jag behåller dem eller åker in och köper den andra skööööna storleken.. Hrmm

Nu MÅSTE jag har ER hjälp!! Jag vet inte hur jag ska lyckas få till det med den där vita klänningen så här i januari...
Silver?


VittVITT?

Svart o vitt?

Svarta strumpbyxor?

Smokingkavaj?

Svart paljettbolero?


Knäppt smokingjacka? (=mindre vitt)


HJÄLP MIG! Kommentera, ring, smsa eller maila mig med tips!!! Illa kvickt!!!

Ikväll ska vi ha myskväll här hemma. Myskväll och töja ut Johannas jeanskväll!

Ciao
//Fröken Kajson (som behöver hjälp!!!)
Mommi:

Smokingjacka - knäppt och uppknäppt efter behov.

Stövletter och naturliga ben. Det du!

Kamilla:

Varifrån är soffan? Helt underbar!!!

Maya:

Hej !

Är i panik efter en svart palettbolero och hamnade på din blogg när jag googlade :-)
Vars har du köpt den ?

Hoppas på svar ! Vänligen Maya

Svar: Den är köpt för många, många år sedan. Du kan få låna den om du vill om det är kris?
Unga Fru Kajson

Kommentera inlägget här: