Powered by Jasper Roberts - Blog

Pannkakor och tvätt

Hej hopp,
vi har inte hunnit in till stan än. Duktiga R har städat och tvättat och nu gör vi pannkakor till lunch här hemma. (R tror pannkakor är middag, alltså riktigt mat men jag hävdar att det bara är gottis. Men det funkar bra till lunch!!!) R tycker om smeten så han står och slickar i sig smet hela tiden, jag försöker verkligen få honom att sluta men det GÅR INTE!! Jag tror inte att det finns någon annan där ute som tycker om smeten, eller?
Pannkakka eller smet?
Idag det en RIKTIGT dålig hårdag på mitt huvud... Det fick jag lösa med flätor och knorr! (någon som kan förklara varför jag tryckte ihop mitt huvud?! Inte? För att läpparna ser så förbannat kul ut!!!)
Ser ni i ögonen att jag längtar hem?!
Ser ni märket på kinden?! haha

Snart blir det stan
//FrökenKajson

Psst. Jag längtar efter vårt nya sovrum...
Mommi:

Mums - nu blev jag sugen på pannkakor!!!!!

Blev en vårklänning/tunika på Disel idag, hi hi.

millan:

Vad är det för märke på kinden?? meeeeeeeeeeeeen om ni kommer hem om en månad ses vi ju snart baby...jag shoppade inget idag...hmm nog lite sjuk ;-)

Nea:

Du ser ledsen ut i dina stora fina ögon... :/

Snart kommer jag :D

<3

Kommentera inlägget här: