Powered by Jasper Roberts - Blog

Hemlängtan

Jahapp, där ser ni vilken otrolig dålig koll jag har på alla dessa tusen modebloggare som finns här i Stockholm. Frida, Sofie och Kling är dem jag har koll på... Man kan även hitta lite kul inspiration på Jonnas, Ulrikas och Emmas bloggar... Men att jag satt och pratade med denna Linn hade jag ingen anning om? Vi satt bredvid varandra på WoodWoods visning och sen satt hon två stolar bort på en senare visning. Jag har MYCKET kvar att lära i huvudstaden...

Nu har jag pratat lite med systern i telefon. De hade familjekväll igår och mysdag i malmö idag, snyft. Sen ska de köpa biljetter till madonna i köpenhamn och gå tillsammans men då kan inte vi heller. Så jag blev lite gråtig för att jag är så nedrans långt bort från dem!! Men då sa min söta syster att vi kan planera deras resa med farfar upp hit i vår... Kanske över min födelsedag? åh! Nu ska jag leta hotell och planera så känns det förhoppningsvis lite bättre!!!

I eftermiddag ska R kolla in hv71-matchen. Jag väljer att inte följa med denna gången för jag tror jag kan lägga de pengarna på några byxor eller nått istället.. Undertiden han är borta planerar jag att duscha och fotbada samt ansiktsmaska och prova ut kläder till morgondagen... Vara extra tjejig alltså!! Kanske kolla ännu fler avsnitt av Gossip Girl och Lipstick Jungle... I love serier!!!

Nu ska vi planera kvällen (äta middag ute eller slappa hemma?!) och sedan städa lite innan vi ska åka ner på stan en kortis innan jag vinkar hejdå till grabbarna som åker mot Globen!

Men först -planera familjens vistelse!!

Ciao
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: