Powered by Jasper Roberts - Blog

Första semestern har gått...

Hej, hej
Nu har första semesterveckan gått och helgen är här... Denna veckan har gått på tok för snabbt!!!! Idag har det varit sol-moln-sol-moln-regn-sol-regn väder så vi har mest gjort utflykter hela dagen.. Vi  började med att kolla in lite golfbutiker och sen hamnade vi på ett mysigt sol o bad ställe där vi läste våra böcker en timme...

Efter det körde vi och slängde i oss lite bakismat på McD... R äter ju aldrig pommes där längre (åh typiskt, jag som älskar just deras pommes. Burger King och Max pommes kan jag skita i för de e inte god men McD:s är goodast) och jag har inte själkänslan att sitta mittemot honom och äta pommes när han äter morötter så det blev deras goda äppelbitar till min McFeast, mums!! Efter denna lyiga lunch gick vi till Dormy där R blev en lycklig ägare till en grrrym driver på ett sjukt bra erbjudande! Nu är han så glad att jag är rädd att kan ska tvinga mig att drivern ska sova med oss i sängen inatt..
åh vad glad han äärrrr
Själv blev jag jättekär i en bag!!! Åh vad jag vill ha den, hade passat mig perfekt och de skänker en del till rosa bandet vilket jag såklart uppmuntrar!! Kolla in den:
Åhhh, vackra bag

Sen sprang vi förbi Stadium där jag köpte en jättefin rosa handske och nya golfbollar OCH ny bikiniiiii
O´neills sommarbikini

Nu ska städa upp här för vi får lite gäster om ett par timmar som kommer och käka lite middag med oss innan vi ska gå på premiären av "Sommaren med Göran", det regnar här i Stockholm och kommer regna till och från hela kvällen så vi bestämde oss för att skita i DN-galan..

Hörs kanske senare, trevlig fredagskväll!!

Over and out
//FrökenKajson
Mommi:

SNYGG kibini!

Nea:

Vilken härlig dag :)

Var ni på Smedis vid Rålis? :P

Kommentera inlägget här: