Powered by Jasper Roberts - Blog

ännu en 10 timmars dag på jobbet.. men det gör inget för nu kommer mamma o pappa

Ännu en 10 timmars dag på jobbet.. men det gör inget för nu kommer mamma o pappa

Phu. Jäklars vad mycket jag  har på jobbet just nu... Men nu ska jag bjuda mamma o pappa på lite thaimat och vin och imorgon har jag fixat gratis golfrunda till dem på Arninge så de har nog att göra när jag jobbar häcken av mig imorgon med.. Jag hoppas, hoppas att jag fortfarande kan vara ledig på torsdag men just nu är det så jäkla mycket på jobbet så det är helt sjukt...

Här hemma är städat och fint, tvättat har vi hunnit igår också och R hade plockat undan det sista som hängde på tork i fönstret (konsten om ni minns)...

Vi hörs senare
//FrökenKajson
Linnéa:

Du SKA va ledig på torsdag! Så det så! :)

Kommentera inlägget här: