Powered by Jasper Roberts - Blog

En vanlig tisdag...

Idag blandade jag spets och sommarlinne med indianskor (Minnetonkas).
I like it...
Skönt att gå utan klackar, hihi... Dagen rullade på i ett hektiskt tempo och alla projekt och presentation var fantastiska idag! Jag var jättejätteimponerad av alla! Efteråt stressade jag ihop en lista på " att göra saker när chefen är på semester" och därefter drog vi till Grappa och tog ett glas (efter en promenix i det härliga vädret). Grappa är ett jättemysigt afterwork ställe här på S:t Eriksplan som jag planerar att hänga på då och då i sommarveckorna... Middagen som följde på Caliente var också supertrevlig såklart!

En annan superkul sak som jag fick reda på idag är att N flyttar hit i sommar! UNDERBART!!! Så om någon vet en billig, möblerad etta i Stockholm så kan ni väl höra av er? Det ska bli alldeles underbart att ha henne här i sommar!!

Nu kommer jag somna snart.

Ciao
//FrökenKajson

- Skänk en slant till min insamling! Oavsett om du är student eller miljonär så kan du antagligen avvara en hundralapp till Cancerfonden som behöver den bättre... Klicka på bilden nedan och ge din gåva idag! TACK för DITT stöd!
Kommentera inlägget här: