Powered by Jasper Roberts - Blog

Ny vecka - nu börjar en av favoritmånaderna!

Hej och godmorgon!
Nu är det ny vecka och idag är sista dagen på november... sen börjar en av mina favoritmånader, nämligen December med julen heeeela månaden! Nu måste jag ta vara på varje kväll och morgon hela denna månaden genom att ta mig tid att tända mina kalender ljus och mysa... Idag måste två chokladkalendrar inhandlas till vårt hem också för det har vi inga ännu och 1:a December är ju redan imorgon!!

Glömde berätta att vi flög hem tillsammans med dansaren Da Silva igår. Det verkar vara en sprallig prick det där måste jag säga, han dansade sig igenom incheckningskön. På samma plan fanns även R:s kollega N och hans fru vilket var kul för det var så länge sedan jag träffade dem så vi fick en liten pratstund också.


Nu måste jag hoppa i kläderna och dra till jobbet.
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: