Powered by Jasper Roberts - Blog

Årets första julbord!

HEEEJ!
Nu är jag SÅ JÄKLAR GLAD och skuttig för jag har redan varit på årets första julbord!!! Underbara ConEra bjöd in till smaskigheter och julmusik och glöggens ljuva smak mot min tunga kändes som en smekning på kinden av jultomten på julafton!! Mmmm… Saffranskaka, julklapp (tack!) och pepparkaka – NU ÄR DET JUL IGEN! Haha

Fast mina kollegor som jag var iväg med försökte hejda mig att bli julgalen så kan jag inte hjälpa att det nu skett. Det får bli julmusik i hörlurarna resten av dagen så jag dämpar mina glittrande tankar från att ta tillfälle i akt och julpynta hela lägenheten nu när R ändå är borta två dagar! Jag måste hålla ihop det två månader till innan jag få gå bananas med pynt och pyssel!!!

Så länge tackar jag underbaraste L på jobbet för att julen kom så tidigt i år!

God Jul
//FrökenKajson

Nea:

Jisses, du är den juligaste=mysigaste person jag känner :)

<3

Kommentera inlägget här: