Powered by Jasper Roberts - Blog

Lite lugnare idag...

Hej hopp och godkväll!
Herregud vad sent jag landade hemma igår ser jag nu!! Phu, jag som brukar däcka absolut senast elva!!! Idag blev det dock lite lugnare på stan... En middag med underbaraste C på "ett litet hak" och mycket mysiga prat!!! Hon är den snyggaste 30åringen som finns på jorden!! Och trevlig, rolig, galen, otroligt smart, snäll och underbar! Måste få träffa denna powerkvinna oftare och mer!! Vi åt kräftsoppa och drack vars ETT glas rosé (vi satt till och med ute och lekte att det var sommar!!! Tänk att det är Oktober imorgon, helt galet!)

Imorgon byter vi månad, helt galet!!! Känner att jag inte riktigt hinner med allt när det snurrar så fort.. och snurrar fort gör det ju verkligen för tillfället!! Helt sjukt! Jag behöver helg. En luuugn helg. Tänk om det bara kunde spöregna så man kunde ligger på soffan i två dygn och kolla film eller nått!!

Just det ja, på vägen hem hittade jag söta A på en cykel på väg hem till sin kille för att laga mat (vadå världens bästa flickvän?!) så då tänkte jag att denna powervecka med kvinnor som jag har så måste jag såklart hinna med att träffa henne med!!! Så på fredagkväll ska jag leka och mysa med henne minsann! Jag lyckas lixom bränna av alla mina tjejer här uppe på en gång!! Försökte ringa både E och L nere i skåne med men ingen av de svarade... Tusan!

Nu känner jag att jag har blivit lite sämre på att ta bilder till bloggen! Fy mig, ska skärpa mig!

Dags att nanna!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: