Powered by Jasper Roberts - Blog

Valborgskväll...

Japp! Jag var duktig och kom hem i tid!!! Och när jag kom hem stod R och dammsög och jag såg att han minsann hade Ajaxen framme -han vårstädade direkt efter sin löprunda!! Hur lyxigt är inte det?! Och jag blev inspirerad så jag började diska och plocka och sen slängde vi in en maskin tvätt och nu står R och städar hela toaletten med dusch och spegel och allt!!

Som om detta inte är nog så kom världens underbaraste hem med en liten present efter sin vecka i Borlänge (han fick lite sponsring av ett visst företag men jag är superglad ändå!!! Tack!!)


Nu ska jag äta lite vindruvor och bläddra i en tidning tio minuter innan det är dags att byta om (vad tusan har man på sig när det regnar ute?!) och sen åker vi hem till Rs vänner för att käka lite soppa innan vi tittar på elden!

Glad Valborg!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: