Powered by Jasper Roberts - Blog

Admin, admin, admin...

Hej hopp!

Nu är jag hemma och har läst igenom mina brev, fixat med lite admin och strukturerat upp kvällen lite... Jag hade fått mina CSNpapper och allt hade blivit godkänt vilket känns bra för då kan jag få in lite, lite pengar på kontot varje månad även om det bara är lån och sen låg där ett underbart brev av bästaste N!

Hon inleder med "Lovely Johanna" i sin vackra handstil och sen fortsätter brevet så otroligt fint och peppande inför min utmanande höst. Tack älskligen!! Som om det inte var nog låg där en jättefin ring i med en rosett i silver:

Armbandet med texten på bilden har jag också fått av N, där står "JAG VILL   JAG KAN    JAG SKA" och jag bär det varje dag för att påminna mig om att jag faktsikt VILL starta eget, jag KAN starta eget och jag SKA starta eget! Min fina N! Det var lite kul att hon hade skickat brevet till mig i lördags, helt ovetandes om att jag hade skickat glädje per meter till henne på posten som landade igår!

Dessutom svängde syrran förbi innan och lämnade en "grattis till att du kom in på BRAK" present, ett jätttesnyggt skal till min iPhone som åkte på direkt! Tusen tack älskade syster, du skämmer bort mig!

Och som om det inte var nog svängde en kollega förbi idag och gav mig ett nytt, jättebra handsfree till iPhonen (han jobbar på produktavdelningen) där man kan byta låtar i Spotify med en liten knapp vid microfonen - perfekt när man är ute och springer OCH jag fick preciiiis ett telefonsamtal från en blomsteraffär att någon har skickat blommor till mig som kommer levereras under kvällen!

HAR JAG VÄRLDENS BÄSTA STÖD OMKRING MIG ELLER VAD?!

Nu måste jag fortsätta jobba med mitt företag!

Tjingeling!
//Fröken Kajson
Alexandra Ottosson:

Lycka till med ditt företag;-)

Nea:

:D

<3 <3 <3

Kommentera inlägget här: