Powered by Jasper Roberts - Blog

Bortskämd egenföretagare!

Godkväll, godkväll!

Nu har jag snart betat av hela min lista med företaget för kvällen! S som gör min grafiska profil skickade förslag på en massa olika loggor och underbara L skickade bilder som jag ska få låna till hemsidan innan jag har några egna (ni hittar hennes hemsida och blogg här. VÄRLDENS BÄSTA FOTOGRAF!)

Så nu rullar det som tusan här!! Dessutom var det snälla mamma och pappa som skickat blommorna till mig, en ljuvlig vit bukett stor som ett hus och R kom hem med ett fång med blommor som kommer täcka hela lägenheten, typ! Jag är så jäklar bortskämt av alla fantastiska människor jag har omkring mig!



Nu ska vi fira och skåla i alkoholfri flädercider! Fast i champagneglas! Lyxigt!

Nu stänger jag ner!

//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: