Powered by Jasper Roberts - Blog

BRÖLLOPSAKADEMIEN


Godeftermiddag!

 

Nu är jag glad, så glad, så glad! För jag har nämligen kommit in på Bröllopsakademiens utbildning! Jag fick mailet idag!!! Så i höst ska jag påbörja min riktiga certifiering för att bli auktoriserad bröllopskoordinator! Fantastiskt!

 

Just nu är de flesta av mina kollegor ute i solen och spelar golf men jag är glad ändå att jag sitter här!! Jag har fått massor gjort idag och ikväll kan jag förbereda mig inför morgondagens kundmöte, jag kan spåna idéer för en ny kund och deras event samt jobba lite med min hemsida! Och det behövs! Men jag ska ändå försöka få en promenad i friska luften mellan jobbet och mitt eget jobb tänkte jag! Jag cyklar ju iofs hem men en liten, liten promenix till vore inte dumt.

 

Det är många tankar som snurrar i mitt huvud nu kan jag säga! Uppsägning, starta eget, första kunderna och dess event, BRAK-utbildning, Kreativt Entreprenörskap utbildningen och rådgivning med Nyföretagarcentrum! Hösten kommer bara springa iväg!

 

Nu ska jag käka lite keso eller en yoghurt tror jag!

 

//FrökenKajson

Malin:

Åh!! Grattis Johanna. Du kommer definitivt få fixa mitt bröllop, ska bara hitta mannen först ;)



Kram till dig!

/M

Kommentera inlägget här: