Powered by Jasper Roberts - Blog

Planet till Paris är försenat.. Så jag fic...

img_4271 (MMS)

Planet till Paris är försenat.. Så jag fick ett stooort glas vitt av hjärtat så jag kan nanna gott bär vi väl ska flyga sen, hihi. Vi har haft en mysig stund här iaf. Har ni läst min årskrönika?? Gott Nytt! //Fröken Kajson

Nea:

Mmm har läst och sett tillbaka på ett bra år :)

Hoppas ni kommit fram till Paris välbehållna!

PUSS & KRAM

Martina:

Hej vännen!!

Jo jag har läst vilken fin bild på mig o Wille blev så glad när jag såg den ;)

Hoppas ni kommit fram nu!

Njut av varandra, Paris o Kärlek!!!!



Massa kramar från oss

Anonym:

Önskar er en riptigt skön resa tillsammans och NJUT av varandra!!

Önskar er ett gott slut och en "go" ny början av år 2011.

KRAMAR!!!

Helena o Nicke

Kommentera inlägget här: