Powered by Jasper Roberts - Blog

Brons igår och sista OS-dagen idag!

Hej och god söndag!
HELGEN GÅR FÖR FORT!!!!

Melodifestivalen igårkväll var kul och bra, därefter zappade vi oss runt tills det var dags för andra åket och vår tionde medalj kom på plats! Det var kul med ett brons tyckte jag... Idag är sista OSdagen här hemma och det är väl alldeles lagom med sport dag ut och dag in nu tycker jag! Nu går vi tillbaka till de vanliga vardagarna där det bara är 22-sporten som ska följas och en och annan hockey- eller fotbollsmatch!

Idag bjöds jag på frukost på sängen vid nio-tiden imorse av R, myyycket lyxigt!!! Så långfrukost i sängen framför nyhetsmorgon och nu lite fix och trix här hemma innan vi snart ska iväg till gymmet och köra ett pass tillsammans vid maskinerna! Jag tränade ju igenom heeela kroppen när vi spelade beachvolly i fredags (rumpan och armarna fick främst ett träningspass!!) och gick 60min i torsdags och sen ett pass idag och jag måste säga att jag är nöjd med dessa pass eftersom jag varit i Åre måndag och tisdag och sedan på Wallmans i onsdags! Då får man vara nöjd!

Nu väntar en relativt normal vecka för mig och jag ska verkligen försöka återhämta mig och vila upp mig så mycket jag bara kan innan all cirkus drar igång igen! På söndag flyttar syster och A upp till oss och det väntar hur mycket mysigt och skojs som helst de närmsta veckorna när de är på plats!

Nu ska vi träna!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: