Powered by Jasper Roberts - Blog

Långpromenader i vinterlandskapet...

Hej hopp och godkväll!
Nu har hela familjen flugit hem, sorgligt men sant! Men jag träffar ju systern och A på onsdag och mamma och pappa på torsdag när vi åker till alperna! Tjohoo! Idag har vi gått på stan en sväng igen (någon liten klänning från mamma-avdelningen på Topshop slank ner i min shoppingpåse -ups! Den är SKITSNYGG!! Visar den också sen!) och sen tog jag och mamma en promenad från NK till Vapiano Gamla stan där vi mötte upp resten och käkade en god lunch! Vi hängde kvar lite och drack kaffe och smakade på Tiramisun innan vi bestämde oss för att promenera hela vägen hem till Vasastan från Gamla stan. Mycket bra - nu har jag ju fått en timmes vardagsmotion idag med!

Nu har jag precis även kört mitt situpsprogram och ska belöna mig med en lång dusch med skrubb, fotbehandling och avslutningsvis ansiktsmask!!! Har städat och dammat hela lägenheten också så ikväll ska vi bara mysa i soffan med levande ljus och täcke!! Härligt! Jag tänkte nog spana in något litet The City avsnitt också!

Hörs sen!
//FrökenKajson
Kommentera inlägget här: