Powered by Jasper Roberts - Blog

Powerwalk och lunchtime


Powerwalk och lunchtime

Okej. Förmiddagen har spenderats framför datorn hysteriskt googlande efter jobb och uppdrag för våren och sommaren och sen kände jag att jag behövde ett break så jag hoppade i träningskläderna och gick ut och gick i 45 minuter... Jag pratade telefon med Emelie och sen med mamma och försökte få lite hjälp i mina snurrande tankar angående våren, företaget, pengar och sparande. Vad ska man prioritera och vart är man på väg?

Väl hemma igen hällde jag i mig lite äppelcidervinäger med vatten innan jag värmde lite rester från Rickards pasta som han bjöd mig på igår, en ljuvligt kärleksfull lunch!

Och nu måste jag sätta på en kopp kaffe och börja jobba igen! Har inte druckit något kaffe idag för förmiddagen bara flöööög iväg!



//Fröken Kajson
Kommentera inlägget här: