Powered by Jasper Roberts - Blog

1 timmes promenad, 2 to go!



1 timmes promenad, 2 to go!

Idag fick jag en hel timmes promenad under arbetstid när jag skulle ut och fota och fixa! Superduper, gick från Odenplan ner till Birger Jarlsgatan och sen promenerade jag den hela vägen in till Dramaten och sen vände jag tillbaka och gick Kungsgatan upp till Drottninggatan och sen den hela vägen tillbaka. En bra promenad och jag kände faktiskt inte av så mycket att jag sprang igår! Tipp, topp -den gratismotionen tackar vi för!

Och nu ska jag snart iväg och rasta min fästman på golfbanan. Jag har MASSOR med jobb att förbereda inför torsdagens event i Falun men solen skiner och jag hinner inte umgås med Rickard så nu skiter jag i det två timmar och ger mig ut och spelar 9 hål golf. Det blir två timmars promenad till det -tackar för den motionen med!



För övrigt gick det okej hos tandläkaren, de spolade två gånger med något starkt medel och skrev ut pencillin som jag ska börja ta imorgon om inget blivit bättre inatt. 650kr för 5 minuters besök -det är bra timtaxa det!!!

//Fröken Kajson

Kommentera inlägget här: