Powered by Jasper Roberts - Blog

17750kr




17750kr

Så mycket har mina insamlingar gett Cancerfonden de senaste åren, WOW! Tack alla som hjälpt till. Känner ni er mycket fattigare? Nej, jag tror inte det. Jag tror faktiskt att ni har råd att skänka några hundringar per år, skippa latten idag och hjälp mig KICKA IGÅNG ÅRETS ROSA BANDET INSAMLING!!!

I år har jag döpt den till Rosa Kramar, dels för den fina designen i år som Per Holknekt och Lena Philipsson har gjort där de utgick från en omfamning men FRÄMST för att alla behöver ge varandra mer hjärtliga kramar. Varma kramar. Skänk en slant och ge någon en rosa kram redan idag.

Antingen så går du ni på min insamling här:
http://www.cancerfonden.se/sv/rosabandet/insamlingar/?collection=5636

och skänker via internetbank eller betalkort

eller så smsar du BESEGRA 5636 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen från din mobil -du kan ju smsar flera gånger!!!

Oavsett hur, så ska du ha STORT TACK för din gåva!

Den hjälper till att rädda liv.

//Fröken Kajson

Kommentera inlägget här: