Powered by Jasper Roberts - Blog

My man is kidnapped...

 
 
Ja så blev det inte alls som Rickard trodde denna helgen för imorse blev han kidnappad för sin svensexa och han blev nog liiite chockad för jag hade övertygat så otroligt om att jag inte visste något alls och att vi VERKLIGEN behövde den här helgen för oss själva. Usch det är hemskt vad man kan ljuga när man måste! Så helgen kan således inte ägnas åt återhämtning och kärlek utan idag bli det jobb hela dagen och ikväll har jag bjudit in till tjejfest på vår innergård. Det blir kalas!
 
Vi sov till strax fter nio imorse när det "helt plötsligt" ringde på klockan och ett brev flög in. Rickard öppnade och fick veta att han skulle infinna sig vid Odenplan lite senare så det var bara att slänga i honom frukost och pussa honom förväl! Sen hade jag lite fix att göra men nu är jag äntligen klar med det och kan släppa svensexan och önska honom en riktigt härlig dag medan jag fokuserar på mitt!
 
 
Först ut är frukost och kaffe framför datorn. Har lite jobbfix att göra!
 
//Fröken Kajson
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Arbetsgivare, Bröllop, Entreprenör, Helg, Jobb, Svensexa;
Kommentera inlägget här: