Powered by Jasper Roberts - Blog

Loreenluggen


Loreenluggen

Alltså, jag sitter här i soffan och jobbar med mamma och vi pratar om den där hypade Loreenluggen. Vadå? Den har man väl redan haft, haha. Inte mina bästa frisyrdagar men visst har den tjocka luggen satt sina spår...

2007


En SA där jag lyckades lirka in Rickard när han precis flyttat hem från USA


Också en SA, luggen är inte lika bra tuperad och ruffsig här men den är där och titta, bästisen Emelie har såklart en likadan! Vi gör gärna saker likadant och ihop, haha.


Mitt gudbarn Lukas dop, ser ni att jag tagit på mig tantkläder och lagt håret lite pretto bakom örat? Jag trodde nog att om man ska vara gudmor och stå i kyrkan måste man se ut om en mormor.

Har ni också haft den tjocka-luggperioden tidigare?

//Fröken Kajson
Anonym:

Been there, done that... And still going strong ;)

Kommentera inlägget här: