Powered by Jasper Roberts - Blog

Jag gick i bara skinnet...

Igår var vi hemma hos Mike (som var marskalk på bröllopet) och Maria på fest och jag hade svårt att välja vad jag skulle ha på mig till min nya lugg. Det slutade med att jag gick i bara skinnet! Ja, alltså inte naken då (som var ett alternativ under ett par minuter när det kändes som hela min garderob var tom och jag inte hade nåååågonting att ha på mig!) men i skinnbyxor och syrrans supersnygga silvriga skinntopp.
Till det blev det skyhöga klackar och tro det eller ej men vi gick ut på kvällen och jag dansade loss under kristallkronorna på Berns Salonger i dessa klackar halva natten! En riktig superkväll.
Unga Fru Kajson
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Berns, Fest, HM, Klädsel, Lugg, Lördag, Skinnbyxor;
Kommentera inlägget här: