Powered by Jasper Roberts - Blog

Bland rosendoft och vackert porslin

Vi packar upp det vackraste porslinet, skapar magiska blomsterarrangemang och jag har pratat med bruden som har checkat in i sin svit. Allt rullar enligt plan för denna sprakande bröllopshelg som jag fått äran att skapa. Just nu doftar här blommor ända in i själen...

 
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Bröllop, Entreprenör, Great Weddings, Jobba;
Sanna Hyvärinen:

Hej! Kikat runt på din blogg och tänkte fråga dig hur man ska gå till väga om man vill jobba med bröllop? Du har startat eget va, som jag har fattat det? Behöver du anställda? Jag är jätte intresserad utav entreprenörskap osv och bröllop i allmänhet.

Svar: Hej Sanna, jag får så många frågor om hur det gick till, mer om det kan du läsa här: ://ungafrukajson.se/2013/may/romanen-om-min-bakgrund-som-brollopskoordinator.html Och frågan om anställning får jag med och svaret på den frågan är än så länge nej men eventuellt dyker det upp ett första tillfälle för praktik under hösten och vintern, håll utkik!
Great Blogg

Kommentera inlägget här: