Powered by Jasper Roberts - Blog

Time to pop the champage!

För ett år sedan var vi mitt uppe i förberedelserna inför vårt bröllop och vi firade för full samtidigt som vi med pirrande magar förberede inför bröllopsfest i dagarna 3. Min kusin Simon, som precis startat Sveriges vackraste marathon med start 2014, förklarade för mig att första upplagan av något är alldeles speciellt och det bör firas. Han syftade såklart på första upplagan av ett lopp när han pratade om det men jag tolkade det som första året som gifta och tänkte att detta måste såklart firas alldeles extra. Tänk, allra första året som gifta, första upplagan... Det är något magiskt över det... Det är bara att fira hela veckan lång fram till vår bröllopsdag på söndag.
Nu bildbombar vi med Dayfotografis fångst från bröllopshelgen 4-8-12 hela vägen fram till söndag och minns vår bröllopshelg när vi blev man och hustru och dagen när vi ingick äktenskap framför alla våra nära och kära hela veckan lång! Hänga med eller håll er borta från bloggen, nu kör vi!
 
 
 
Bollinger är favoritchampagnen så den fick stå som värd den vi skulle fira lite extra med champagne här och där... Som här när jag behövde ett glas eller två innan det var dags att klä på mig alla lager av tyll och spets....
 
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kategori: Vardagen med moi Taggar: 4-8-12, Bollinger, Bröllop, Bröllopsdag, Champagne, Dayfotografi, Fira, Great Weddings, Rickard, Vårt bröllop, Äktenskap;
Angelica:

Men åh vad underbart! Ska bli superkul att få se alla bilder! Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi blir man och hustru. Så pirrig! kram

Svar: Hääärligt, önskar er all lycka! Stanna upp då och då och njut. Tänk, det är NU det händer. HÄR OCH NU. Alla våra nära och kära är här just NU för att fira vår kärlek. Och det är just idag vi blir man och hustru!
Great Blogg

Angelica:

Mycket bra tips! Ska verkligen försöka göra det!

Kommentera inlägget här: