Powered by Jasper Roberts - Blog

Vykort från 10e våningen på Grand


Hej på er!
 
Här kommer ett vykort från Timmendorfer strand där vi är nu. Vi bor på ett helt fantastiskt Grand hotell som heter Seeschlöshen som ligger på stranden och har allt vad SPA, gym och relax man kan tänka sig. Vi hade turen att hamna längst upp på 10e våningen med en fantastisk utsikt och igår låg vi vid poolen och drack cola light och läste böcker och jag fick äntligen bada i pool som jag älskar att göra på semestern! 
 
Sen tränade vi (jag gick en promenad igen och gjorde mina ryggövningnar grundligt plus lite med mitt gummiband, kändes skönt att kunna göra något igen!) och sen badade vi utomhus i bubbelpolen och relaxade till nio på kvällen. Precis hur skönt som helst!
 
 
 
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kommentera inlägget här: