Powered by Jasper Roberts - Blog

Müslitime

Jag passade på att slänga ihop en egen müsli att sätta in i ugnen ikväll när jag ändå måste jobba, den tar nästan 2 timmar i ugnen men är sååå värd det! Å andra sidan tar den ingen tid att slänga ihop så det är bara att man är fast hemma under tiden som den är i ugnen som är det som tar tid. Och det passar ju perfekt när man ändå måste sitta och göra bokföring flera timmar.
 
 
Som belöning får jag se Orange is the new Black då och då under tiden som jag jobbar, jag blir inte fullt så effektiv men det känns roligare att lägga in kvitton sedan april (!) i bokföringen igen. En schysst deal av mig själv som arbetsgivare helt enkelt!
 
Hoppas ni har en mysig eftermiddag!
 
Unga Fru Kajson - a Great Blogg
Kategori: Vardagen med moi Taggar: Baka, Hemma hos oss, Hemmajobb, Hemmakontor;
Angelica:

Vad har du i din müsli? :)

Svar: Fiberhavregryn, sesamfrö, linfrö, cashewnötter, solrosfrön, pumpafrön, torkade blåbär och en massa annat gott :)
Great Blogg

johannapannan:

Behöver man vakta den i ugnen? Röra om hela tiden?

Svar: Nej, jag rör 2 gånger på 1,5 timme typ.
Great Blogg

Kommentera inlägget här: