Powered by Jasper Roberts - Blog

Efter regn kommer solsken

Det blev tyst från mig igår eftersom huvudvärken exploderade i en attack som jag försökte lindra med mina mediciner. Då blev det värre på ett annat sätt tyvärr och jag hade en liten överlevnadskamp med mig själv i bilen hela vägen hem till Stockholm. För vi körde hem till Stockholm igår, äntligen hemma efter 2,5 vecka på vägarna! Vi skulle egentligen på en överraskningsfest för min vän Carro som fyllde 30 år igår men eftersom jag låg i fosterställning med en hel kropp som bara la av (det var precis som hela kroppen med alla muskler bara stängde av, obehagligt tillsammans med illamående och yrsel) fick jag snällt bädda ner mig och smsa en hälsning till födelsedagsgrisen. Så jäkla tråkigt!
 
Nu är vi iaf hemma igen och jag vaknade något skakis i kroppen idag med efter två smärtsamma dygn. Men ack så skönt att vara hemma i vår nya, fina lägenhet. Vi hann ju bara precis flytta in här innan vi drog på vår lilla turnée, 1,5 vecka tror jag vi hann vara här och bara precis packa upp allt. Nu är det möbelshopping som står på schemat!
 
Men först - frukost på balkongen. Älskade balkongen! Det har regnat hela natten men idag skiner solen igen och det är varmt och skönt i skuggan... Enda är att hälften av alla blommor dött så det blir till att rensa och fixa lite här - och köpa nytt såklart!
 
 


Kommentera inlägget här: