Powered by Jasper Roberts - Blog

Ett dopp i blåsten

Oj, det blåser nästan storm idag! Vi har kört ut till Görvälns slott för ett dopp och lite vila i solen. Det är så otroligt varmt i vattnet! Tror det blir kvällsdopp enda k ni slutet av september i år igen eftersom vattnet är så uppvärmt!

Min kropp mår lite bättre idag och jag är mest ruskigt "bakis" från smärtan igår. Brukar bli en rejäl baksmälla i både huvud och kropp efter såna attacker... Så därför blev det lugn morgon för mig med Rickard sprang en runda och sen hann jag jobba undan lite med leveranskriser, lagerinventering och fakturering. Och nu, lite vila i solen innan vi ska svänga till IKEA, gäller att passa på nu när vi har bil!

Jag älskar att läsa chiclitböcker på semestern, det blir som en slags paus för min hjärna från allt annat. Skönt med lite mode och kärlek när tankarna behöver vila!

Vad gör ni idag? Verkar vara fint väder över hela landet igen va? Om än blåsigt och något kallare än förra veckan.


Kommentera inlägget här: