Powered by Jasper Roberts - Blog

Frågestund?

Glad första advent kära vänner! Hoppad ni bara kurar ihop er i soffan med tänds ljus och lussebullar hela dagen!

Jag är så nyfiken på er alla nya läsare och ni kanske är nyfiken på mig? Vad sägs om frågestund? Skriv i kommentarsfältet eller mail under dagen så ska jag svara på allt jag kan!


Så länge ska jag baka ännu en julkaka som vi har som tradition här hemma! En kardemummaskorpa mormor alltid gjorde... Vi vet faktiskt inte varför den ska vara just på julen men så är traditionen och så får det bli. Så länge får ni kika på adventsgrupperna och dörrkransar från igår:



Kategori: Vardagen med moi Taggar: advent, great flowers, julgrupper, plantera, skåne;
Therése:

Roligt med frågestund!
Kan du inte berätta mer om ditt företag och vad du pysslar med för olika projekt (förstått att det inte endast är bröllop). Om du redan skrivit om det, länka bara (för lat för att leta ordentligt ;)).
Hur vågade du ta hela steget ut till att bli egen? Jobbade du extra vid sidan av först innan det rullade eller hur löste du det?
Tycker du är så inspirerande som verkligen följt din dröm!

Svar: Tack för frågan - jag svarar i frågestunden :)
JOHANNA KAJSON

Johanna:

Åh, perfekt med frågestund! Har så många frågor nu när du har berättat om er mini..

-När började ni med IVF?
-Hur har det funkat tillsammans med dina andra sjukdomar?
-Trots att den där läkaren sa att ni behövde troligtvis hjälp, behövde ni ändå genomgå en utredning? Hur går det till (för en ovetande)?
-Hur ska ni fira jul i år? Kommer ni köra vartannat år sen när mini kommit?
-Hur ska du kombinera jobb under föräldraledigheten?

Det får nog räcka till att börja med :)
Tack för en bra blogg!

Svar: Tack för att du läser! Svarar i frågestunden :)
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: