Powered by Jasper Roberts - Blog

Valborgsbrasa på Raw

Orkade inte riktigt ta en bild idag på mitt trötta, slitna, utgråtna face så ni får se en gammal från Raws uteservering.

Årets valborgsbrasa fick bli den på restaurang Raws uteservering där jag och Rickard käkade sen lunch idag... Det var hans allra sista dag på gamla jobbet och det var sorglig för både honom och mig eftersom vi faktiskt kommer sakna det fantastiska bolaget han jobbat på de senaste åtta åren. De hade stor avtackningsfest för honom igår och han var märkbart rörd när han kom hem... Kollegorna och gemenskapen där har varit fantastisk, även för mig som faktiskt inte haft några egna kollegor de senaste 5 åren utan fått följa med dem på massor av kul AWs och andra aktiviteter. 

Men nu väntar nya, spännande utmaningar och redan på Måndag kliver han in på nya företaget där han ska driva verksamheten som VD. Jag är så otroligt stolt över honom och är säker på att han kommer klara det med bravur!


Nu ska vi faktiskt bädda ner oss och vila lite, ikväll väntar middag hos några vänner och sedan långhelg. Skönt! 


Läkaren ringde förresten och sa att hon inte fick tag i en ultraljudstid just nu utan skulle ringa på måndag igen men hon lovade sikta på tisdag för både ultraljud och samtal om kejsarsnitt om det inte flyttat på sig. Och barnmorskan ringde också men varken hon eller läkaren kunde svara på varför det blivit som det blivit igår - bara att acceptera och vänta trots otryggheten och säga åt Mr Mini att stanna inne! Nu pausar vi över långhelgen!



Kommentera inlägget här: