Powered by Jasper Roberts - Blog

Bröllopet för 2 år sedan

Idag firar Isabella och Odd 2 årig bröllopsdag och jag kikar som vanligt bakåt på mina bilder från mina brudpars dagar... Det var en intensiv dag och jag kom på en riktigt kul grej som hände som jag varken berättat för brudparet eller någon annan. Tror jag ska avslöja det i nästa poddinspelning av vardagsfesten minsann, haha. Ni kommer få er ett gott skratt!

Kan avslöja att det har med de där fantastiska blomsterarrangemangen i de stora krukorna att göra...


Blommorna deras stora dag var fantastiska! Vi hade bland annat liljor i kyrkan för att skapa en doftande gång, otroligt vackert!

Selfie i kyrkan innan tårarna kom.

Lite av blommorna till Isabellas brudbukett

Takblommorna in making

Här ser ni de omtalade takblommorna av nejlikor. De doftade också ljuvligt!

Grattis på bröllopsdagen fina vänner!


Kommentera inlägget här: