Powered by Jasper Roberts - Blog

Tacofredag och kickoff lördag

Igårkväll såg det ut ungefär så här:


Tacosmys och sedan lösgodis framför Lets Dance, helt perfekt fredagskväll eftersom Mr Mini hade bestämt sig för att tjorva runt så det gjorde ohyggligt ont i min mage. Det är ju inte hans fel att det gör så ont så jag försöker bara glad och positiv mot honom och inte skrika aj och neeeej för mycket. Iaf inte högt... Visste ni att han kan känna vad jag känner redan nu? Mitt humör är alltså av betydelse så jag tänker att om jag är en glad skit så får vi nog en glad skit. Bra teori va?

Idag däremot så är jag på väg till en heldagskickoff för Vardagsfesten. Vi har ett intensivt schema för att sätta mål, planera upp 2015, skriva samarbetsavtal och sammanställa innehållsbank bland annat. 08-19 ligger konferensen och sen ska vi ut och käka på Pontus och fira tänkte vi. Nästa vecka kan jag berätta vilken poddaktör vi signat med...

Men nu - frukost och brainstorming!


Kategori: Vardagen med moi Taggar: bröllopspodd, livepodd, podcast, podd, vardagsfesten;
Kommentera inlägget här: