Powered by Jasper Roberts - Blog

Stå på biltaket en stund

Nu är vi snart hemma i Stockholm igen och jag måste säga att det har gått över förväntan att köra med Charles! Man behöver lägga in ett extra stopp med ett litet barn och ibland gråter han så jag måste klättra över sätet och pussa och sjunga nära tills han känner sig trygg igen men det hade jag räknat med... Jag trodde vi skulle behöva stanna jättemycket mer och visst blir stoppen längre än man tänkt ibland, som nu när det enda Charles tycker är roligt här i Nyköping är att stå på biltaket, haha. Men vad gör det?

Charles fick åka i pyjamas för han sov i farmors famn när vi skulle packa ut oss i bilen. Mysigt!

Här i Nyköping kysstes jag och Rickard för första gången för många år sedan... 
Sanna:

Ohh va söt bild! ❤️

ISA:

näää sötrumpa i pyjamas <3

Ida:

Så fin! Var är pyjamasen ifrån?

Svar: Lindex :)
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: