Powered by Jasper Roberts - Blog

På benen igen

Phuu, lite vätskeersättning, lite vatten och till slut lite avslagen cola och pyttemackor av rostar vitt bröd igårkväll och sen dess har jag fått behålla allt. Hurra! Går försiktigt framåt och ska äta kokt lunch idag som världens bästa mamma kommer och lagar till mig. Både hon och pappa kunde hjälpa mig lite med Charles ikväll så jag får ta en långdusch och ladda för natten.

Dagens sötnöt, body från Skip hop och byxor från HM. 

Vet ni att Charles fyller 4 månader på fredag, heeelt galet!! 
Tess:

Men så skönt! Hoppas det fortsätter åt rätt håll och att Charles har en bra natt också.
Här fick vi ett bakslag idag på BVC .... Lilla A hade bara gått upp 100 gram på en månad. Så nu blir det till att gå över helt till ersättning och smakportioner (4 mån på lördag). Så det kan bli. Jag som precis tänkt att amningen både börjar fungera bra och att jag tycka det är mysigt. Så på hemvägen kände jag mig som världens sämsta mamma, MEN då tänkte jag på de inlägg du skrivit när allt kanske inte känts på topp och de fina kommentarer du har fått, stöttande och igenkännande. Så nu fick jag gräva ber mig under förmiddagen och nu är det nya tag som gäller och att jag faktiskt är en bra mamma. Så, summa summarum. Din blogg är inte bara fin och ärlig, den hjälper också :).

Saras träningsblogg:

Men åh vilka söta byxor. Så kul när man kan börja med smakporttioner. Min pojk blir 5 månader idag och han har nu kommit in i att äta gröt till kvälle och från att ha vaknat 1 gång i timmen heeeela nätterna sover han nu nästan hela nätter 😃 vaknar någon gång men det går lätt vagga om honom till sömns utan mat. Såå skönt!

Kommentera inlägget här: