Powered by Jasper Roberts - Blog

Bröllopet för 3 år sedan

Åhhhh idag är det 3 år sedan Isabella & Odd gifte sig, då var jag bröllopskoordinator och jobbade och det blev så otroligt bra. Jag valde att jobba mycket med några få stora detaljer istället för massor med småpynt eftersom det passade brudparet bättre och med hjälp av Swedish Grace porslinet och Orreforsglasen och ljusstakarna så blev dukningen superfin ihop med blomsterarrangemanget. Jag älskar ju att hänga blommor i taket och så även på deras bröllop, men där fick jag in att ha blommor på bordet också så det blev blommor både ovan varje bord och på själva bordet, otroligt effektfullt...
 
 Alla bilder av Dayfotografi
 
 
Mmmm, drömmer fortfarande om desserten de bjöd på... Maten Bockholmen bjöd på då var verkligen magisk och det var så kul att välja ut varje rätt tillsammans med brudparet och designa porslinet till varje rätt. Ett rikigt kul bröllop att få skapa - och ett kärleksfullt brudpar som idag blivit mina vänner.Inte illa ju!
 
Topp 3 från detta bröllopet:
 - Jag handgjorde strutar med guld längst kanterna med personlig text brudparet valt och dessa strutar proppades fulla med ahlgrens bilar som gästerna blev SÅ glada för att få när de kom till lokalen
 
- De bjöds ju på bubbel på båten de åkte så till brudskålen när alla anlände bjöds de på cocktaildrinkar istället för bubbel till brudskålen - så otroligt effektfullt och läckert. (Och gott!)
 
- Gästpresenterna till alla gäster bestod av personliga manchettknappar till killarna med deras initialer och tjejerna fick vackra strassörhängen från Isabellas kollektion. Uppskattat kan jag säga!
 
 
 
 
 
 
STORT GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN ISABELLA & ODD!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Erika:

Vilken fin bild på dem!

Anonym:

Nästa Kenza =) Längtar

Jennifer:

Stort grattis till dom och grattis till det superfina jobbet med deras bröllop! :D
Vet definitivt vem jag vill hyra in när vi ska gifta oss, jobbar du över hela sverige? :D

Svar: Jajemen :)
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: