Powered by Jasper Roberts - Blog

Från Fashion till parken

Jag gick från Fashion till parken igår och sen sprang dagen iväg från mig eftersom jag skulle hem till helgens brudpar efter för sista avstämningen.

Visst är Charles tröja fin? Från HM online, älskar den!


Hur som, avstämningen gick bra och nu är allt i fas, det är alltid små sista-minuten detaljer som dyker upp (finns vas till brudbuketten på bordet? Hur vill ni göra med övriga brudsällskapets blommor, ska de vara på sin plats eller användas på bar, wc osv, ska gästbok placeras ute, har ni fixat vatten och något att äta till brudbilen eller inne osv osv osv.) men brudparet var riktigt bra i fas tyckte jag och allt såg sååå fint ut. Ser fram emot lördagen!

Idag däremot är det mindre glam om fashion och bröllop - idag är det gymmet och sen ett läkarbesök på Sophiahemmet på G. Tråkigt men måste göras, medicinerna har ju inte hjälpt så de får klura vidare på vad det är som gör ont konstant dygnet runt i min mage. Segt.

Erika:

Hans tröja är jättefin :)

Anonym:

Hej! Tack för super fin blogg! Ni verkar vara en så härlig familj!
Jag undrar om C sover lika dåligt fortfarande och hur du i så fall orkar göra allt du gör om dagarna? Min son på 1 år sover fruktansvärt dåligt och har alltid gjort det med många uppvak varje natt och även nått långt vaket pass på ca 2 timmar per natt. Har kontakt med Spädbarnsteam och provat medicin men inget fungerar. Jag är helt slut och orkar vissa dagar ingenting. Känner mig som världens sämsta mamma och fru då jag alltid är trött och grinig. Hur gör du för att orka?

Kommentera inlägget här: