Powered by Jasper Roberts - Blog

signed sealed delivered...

signed sealed delivered... Hurra, imorgon får jag äntligen berätta för er vad det är för dröm som gått i uppfyllelse och vad det är för avtal jag slutsignerade igår...

Vill ni gissa?


Wiiii

Anonym:

Jag tror kanske du ska skriva en bok? Kul oavsett!

Anonym:

Jag tror kanske du ska skriva en bok? Kul oavsett!

Anonym:

Jag gissar också på en bok- mer specifikt en bröllopsbok :)

Catharina:

Grattis, jag gissar på något i TV

Malin:

Gissar också på bröllopsbok :) ända sedan du nämnde det var ngt på gång ;) lycka till oavsett!

Caroline:

Tror en bok!! Tänkte de direkt när du började hinta förra veckan! Hoppas! 😍😍

ISA:

TEASER!!! ingen aning men blir grymt nyfiken! haha

Camilla :

Har känt på mig ( och hoppas) att det skulle bli någon form av bröllops tips bok .
Håller tummarna för det. Kram

Jenny:

Jag gissar på bok!

Paulin:

Åh spännande med bok men också tv!! Grattis och lycka till!!

Erika:

Grattis igen :)

Kommentera inlägget här: