Powered by Jasper Roberts - Blog

Letar vårtecken

Idag undrar vi var solen försvann så jag och Charles spanade efter andea vårtecken när vi var ute på promenad innan. Vi såg att det var mindre grus på trottoarerna och att stadscyklarna är tillbaka!!

Jag älskar att cykla, tror det får bli ett cykelkort i år så kan jag cykla till och från NK när jag jobba, underbart ju!

Sen såg vi knoppar som börjar poppat upp här och där, nu längtar vi efte det där företa illgröna... 


Och så hade öppna förskolan i Vasaparken satt ut alla uteleksakerna, skitkul! I eftermiddag ska vi dit och busa och så ska jag träna ett utegympass med Mia och Millan. Jag vet ingen som pressar mig så hårt som dem, träningsvärk är en faktor efteråt kan jag säga.

Men först ska Charles vila eftermiddagsnap och jag jobba undan lite grejor. Imorgon är det april och vi lansera NKs bröllopsservice i Rosenrummet, så det är lite att förbereda med idag. Gud vad roligt projekt detta är att jobba med!


Hej :

När ska er lilla pojke börja dagis och hur många månader är han, har själv en son 10 mån,

Svar: Han är också 10 månader nu och vi vet inte riktigt när han ska börja, i januari hade nog varit lagom om vi får lov att skola in då...
JOHANNA KAJSON

Hej :

Tänkte bara höra hur du tänker kring när dom ska eller kan börja dagis,alla tänker olika kring det eller ska du vara hemma längre med sonen

Svar: Åh jag tänker INGET om "dom" eller andras barn och vi vet inte riktigt när vår son s ska börja ens, i januari hade nog varit lagom om vi får lov att skola in då, isf har jag varit hemma 1 år och 7 månader :)
JOHANNA KAJSON

Kommentera inlägget här: