Powered by Jasper Roberts - Blog

Löpning & spa

Gud vilken härlig eftermiddag och kväll vi fick igår, det var längesedan vi gjorde något bara vi tre med mamma, syrran och jag. Vi hade köpt med smoothie och popcorn till mellis och tog en taxi ut till Sturebadet som ligger ute vid vattnet i Nacka och medan syrran fick gravidmassage så sprang jag och mamma vår runda och efteråt körde jag lite styrka i gymmet. Jag har ju varit förkyld och krasslig och tappat tempot lite i träningen känner jag så nu hoppas jag på att varva upp igen.
 
 
 
Hur som helst, vi hade nästan hela spaet för oss själva så vi badade, bubblade, bastade och avslutade med deras hamam ritual där man känner sig renare än någonsin efter. Otroligt avslappnande och skönt och efteråt stannade vi faktiskt på en räkmacka och hamnade mitt i ett musicquiz i lobbyn vilket var kul. 
 
 
Och titta här vad som kommit med bud när jag kom hem från gulliga Viaplay
 


 
En fantastisk bukett med mina favoritblommor och tips om Viaplay där de tipsade om serien Transparent, har ni sett den? Jag har hört mycket om den men har inte hittat tiden att se den än. Man borde inför ett avsnitt per dag i relax-time som regel för jag är så kass på att sätta mig ner och bara vila i soffan framför TVn. Det fixas alltid med något jobb, något i hemmet eller något annat och eftersom C vaknar flera gånger på kväll och måste sövas om i vår säng så blir kvällarna upphackade så någon serie är svårt att sträckkolla, kanske ska ta ett avsnitt om dagen när han sover? Hrmm.. 
 
 
 
 
Issa:

Härligt :)

Ida Lindborg ♡:

vad häärligt och skönt :D

Kommentera inlägget här: