Powered by Jasper Roberts - Blog

Sommarpyjamas

Jag shoppade loss på HMs hemsida förra veckan och gick totalt bananas på sommarpyjamaser, finns det något gulligare? Jag köpte dem i storlek 86 (Charles är ca 75/76cm nu) men imorse kunde jag inte låta bli att prova en på Charles ändå, det är så urgulligt när de är för stora också...
 
Den var inte ens så mycket för stor, han kan använda dem nu som heldressar, kan vara fint med en långärmad tröja under och tajts.
 
Det är den i mitten han har på sig på bilden, dessa tre påminner lite om de allra första pyjamaserna han fick förra året när han var nyfödd så jag kunde liksom inte låta bli. 
 
 
Sen kärade jag ner mig TOTALT i dessa med baseball-tema. Det är väl främst de med body och tajts under som jag tror kan bli fint redan nu, ska prova nästa vecka när vi är tillbaka:
 
 
 
Sen måste jag tipsa er om HM online exclusive som gör lite finare grejer, som detta trepack med bodys och sen trepack med matchande tajts. Urfina att ha i sett och lite mer rejäla ändå. Älskar hel-sett.


 
Nu ska vi packa ihop oss och åka ut mot Bromma strax, vi flyger ner till Sturup och så hämtar mamma oss så ska vi köra in till Malmö för Rickard ska fortsätta jobba (han är på kontoret här nu, de har ju kontor både i Stockholm och Skåne) och vi ska mysa och äta någon god lunch och sen väntar faktiskt två husvisningar. Det gäller att börja gå på husvisnignar varje gång vi är nere nu för det känns som det kan ta år och dar att hitta just vårt hus. Man lär sig ju mer för varje gång, vi har varit på två i höstas också och jag hoppas vi kan kika lite i påsk också om inte allt har stängt.
 
Men i sommar letar vi efter något att HYRA nere i Höllviken/ Falsterbo/ Skanör-området eller kanske Bjärred/ Lomma så om ni har någon i er närhet som vill hyra ut huset 13 juli - 7 augusti så maila mig gärna! Det är inte helt lätt att hitta när man vill långtidshyra men i år vill vi gärna testa bo där nere i eget hus en lite längre period. 
 
Nej, dags att sluka sista slurken kaffe och sminka mig!
 
 
 
 
Veronica Wallgren:

Så himla söta kläder :)

Elin ❤ 21 år, förlovad och sambo med min kärlek.:

Men så sött!

Sofia:

Alltså Charles ser så himla gosigt bebisknubbig ut, så mysigt <3

Kommentera inlägget här: