Powered by Jasper Roberts - Blog

Frukostpremiär på balkongen


Imorse gick Charles upp 05:45 istället för 07:30 så nu känns det som vi är i fas igen, haha.  Rickard flög iväg till Skåne för jobb och jag och Charles mös i soffan tills det var dags för frukost och idag tänkte jag att vi skulle testa ha det på balkongen istället nu när det är tillräckligt varmt. Succé! Herregud vilken lycka jag kände inombords när vi satt där och åt frukost tillsammans under blå himmel.


Nu ska Charles napa och jag ska dricka dagens andra kopp kaffe och ha telefondejt med min vän Nea som bor i Skåne. Vi smsat oftast för updates och jag är värdelös på att prata telefon men någon gång ibland lyckas vi boka in våra dejter och köra lite mer djupare samtal om hur det är - egentligen. Hon blev klar med sin skola igår så jag ville höra allt om det där slutarbetet också.

Hur som helst, nu dejt och kaffe och sen en dag i solen på en filt igen. Älskar livet som mammaledig, har bara liiiite jobb idag för imorgon väntar bröllopsjobb på NK. Men det tar jag sen.

Hopas ni ha en fin start på denna tisdagen!


Kommentera inlägget här: